PVPMiner
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mod Ansökning!

Gå ner

Mod Ansökning! Empty Mod Ansökning!

Inlägg av TBNRframe 29th oktober 2015, 12:48 pm

1. Vad heter du irl. Jag heter Kevin Johansson.

2. Vad heter du på minecraft. Jag heter TBNRframe på MC.

3. Ålder. Jag är 12 år gammal.

4. Varför vill du bli Mod/byggare. Jag älskar den här servern och enligt " Varför vill du bli en Moderator " Jag vill hjälpa servern till dess bättre välfärd och jag vill tjäna som en mod att ge mina medspelare en bra tid. Jag skulle också vilja hjälpa till med något mina medspelare skulle vilja göra. Jag vill att den här chansen att bevisa min lojalitet och kärlek till den här servern. Du bör också välja mig som en moderator som jag vill ta hand om behoven hos servern samt webbplatsen www.pvpminer.forumsv.net

5. Hur ofta kommer du vara inne på servern. Jag kommer vara inne 2-3 timmar per dag.

6. Från skalla 1 - 10 hur bra är du på att bygga/plugins. Jag är inte bäst på Plugins, en 4:a.

7. Hur kan du hjälpa servern genom bli Mod/byggare. Jag vill bli en moderator eftersom jag är en bra utvecklad kille som älskar Minecraft och älskar att spela på Pvpminer minecraft server . Jag skulle vilja hjälpa denna server för att dess bättre välfärd och hjälpa mina medspelare och göra dem glada samt under kontroll. Jag ska göra mitt bästa och svårast att hålla spammare , hackare , annonsörer och många andra serverproblem beslutsfattare under kontroll eftersom jag inte kommer att ta ställning jag kommer alltid att ge andra all prioritet .

8. Har du Skype, Isåfall vad heter du. Vi kan även ta bort Skype namnet efter vi läst din ansökan, Bara skriv det då. På Skype heter jag Facebook:kevin.johansson.967

Tack för att ni kollade på min Ansökan!
TBNRframe

TBNRframe

Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 15-10-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet